Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Κυριακή 22 Απριλίου 2018

Γιώργος Κωνσταντίνου: «Είχα την εξάρτηση του τζόγου. Είδα το χάος, σταμάτησα. Είναι σαν ναρκωτικό»


Ο Γιώργος Κωνσταντίνου αναφέρθηκε σε συνέντευξή του στον εθισμό που είχε με τον τζόγο.

Την πορεία της χώρας πώς τη βλέπετε;

Δεν τη βλέπω καθόλου καλά. Και το μόνο που φοβάμαι είναι μήπως κάποιοι προέβλεψαν πριν από 50 χρόνια η Ελλάδα να γίνει γκαρσονιέρα. Αν έχει στηθεί τέτοιο σενάριο, είμαστε χαμένοι. Στο βιβλίο σας παραθέτετε τη ρήση του Τσόρτσιλ «Ποτέ δεν θα φτάσεις στον προορισμό σου αν σταματάς στον δρόμο και πετροβολάς τα σκυλιά που σε γαβγίζουν».


Την ακολουθήσατε;

Ναι. Δέχτηκα κριτικές πολύ άσχημες, έφαγα περιφρόνηση από κριτικούς και παραγωγούς, αλλά προσπέρασα και προχώρησα.

Έχετε τη φιλοδοξία της υστεροφημίας;

Καθόλου.

Τι θέλετε να μείνει από εσάς;

Η δουλειά μου.

Και μέσα από δουλειά 50 χρόνων τι ακριβώς;

Δεν με απασχολεί. Το εννοώ. Αν πεθάνεις, τι να σε ενδιαφέρει;

Το μεγαλύτερο ελάττωμα σας ποιο είναι;

Η ευκολοπιστία μου. Τώρα έχω πονηρέψει!

Πάθη έχετε;

Έπαιζα τυχερά παιχνίδια.

Χάσατε λεφτά;

Όσα μπορεί να χάσει κάποιος παίζοντας.

Ποιο κενό αναπλήρωνε ο τζόγος;

Δεν ξέρω αν αναπλήρωνε κενό. Είχα την εξάρτηση του τζόγου. Κι όταν είδα το χάος, σταμάτησα. Ο τζόγος είναι σαν ναρκωτικό.

Πού διοχετεύσατε έκτοτε την αδρεναλίνη σας; Στο γράψιμο. Στη σκηνή. Ή έχετε αγαπήσει περισσότερο;

Τη μάνα μου. Ήταν για μένα ένα κομμάτι ενσωματωμένο στην ψυχή μου. Αυτό μετά μεταφέρθηκε στα δυο παιδιά μου. Στην αρχή ήμουνα στραβάδι, δεν ήμουνα ο τύπος του οικογενειάρχη. Αλλά μετά τα παιδιά μου τα λάτρεψα. Όλα τα άλλα ήταν διασκέδαση και πάθη.

Πηγή: Έθνος
Πηγή2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου