Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Άγνωστη η ημερομηνία επιστροφής του ΔΝΤ στην Αθήνα - Μεταρρυθμίσεις και χρέος στο επίκεντρο


Η αποστολή του ΔΝΤ στην Αθήνα δεν έχει αποφασίσει ακόμα την ακριβή ημερομηνία της επιστροφής της, όμως γίνονται οι αναγκαίες διεργασίες με την ελληνική κυβέρνηση και τους Ευρωπαίους δανειστές ώστε να αποφασιστεί η ημερομηνία.

Τα παραπάνω δήλωσε ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ, Τζέρι Ράις στην καθιερωμένη ενημέρωση των δημοσιογράφων, τονίζοντας παράλληλα ότι συνεχίζεται η προσπάθεια για την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους.

Στις διαπραγματεύσεις αυτές, συμμετέχει εκ μέρους του ΔΝΤ ο επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Διεύθυνσης Πολ Τόμσεν. Ο κ. Ράις ρωτήθηκε συγκεκριμένα πότε θα επιστρέψει η Αποστολή του Ταμείου και απάντησε πως δεν έχει ακριβή ημερομηνία. Απαντώντας σε ερώτηση για τις αναφορές που υποστηρίζουν πως το ΔΝΤ επιδιώκει να παραμείνει στο ελληνικό πρόγραμμα προκειμένου να συνεχίσει να έχει μια βαριά θεσμική παρουσία στην ευρωζώνη, ο εκπρόσωπος δεν συμφώνησε με αυτή την ερμηνεία των ελληνικών ΜΜΕ.

Είπε: «Υπηρετούμε μετά από αίτημα του κράτους μέλους. Αν μπορούμε να είμαστε βοηθητικοί τότε το κάνουμε. Βοηθούμε τα μέλη μας με πολλούς τρόπους», τόνισε και πρόσθεσε: «Έχουμε πολλούς τρόπους για να το κάνουμε. Κάποιες φορές βοηθάμε με την ανάλυση μας , κάποιες με χρηματοδότηση και κάποιες άλλες με τη τεχνική μας βοήθεια».

Ανέφερε ότι σε πολλές χώρες στην ευρωζώνη το ΔΝΤ έδωσε στο παρελθόν οικονομική στήριξη. Αν και τώρα δεν μετέχει πλέον χρηματοδοτικά, εξακολουθεί να βοηθά μέσω της εποπτείας. Ο εκπρόσωπος σημείωσε ότι οι συζητήσεις των ελληνικών αρχών με τους Ευρωπαίους αφορούν τις μεταρρυθμίσεις και το χρέος. «Επικεντρωνόμαστε», είπε, «στο πως θα ενεργοποιήσουμε το επί της αρχής πρόγραμμα που έχουμε εγκρίνει. Αυτό προϋποθέτει πρόοδο στις μεταρρυθμίσεις και πρόοδο στο θέμα του χρέους. Αυτά θα είναι τα δύο βασικά θέματα στο καλάθι των συζητήσεων».

 Ο κ. Ράις ρωτήθηκε εάν στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΔΝΤ θα ληφθούν αποφάσεις για την Ελλάδα μέσα στο Φεβρουάριο -κάτι που ανέφερε η τελευταία αξιολόγηση του ΔΝΤ για τη χώρα μας τον Ιούλιο του 2017 – ο εκπρόσωπος ήταν επιφυλακτικός. «Δεν είχαμε ποτέ πει μια συγκεκριμένη ημερομηνία για το πότε θα πάρουμε τις αποφάσεις μας. Το Δ.Σ. του Ταμείου θα συζητήσει για την Ελλάδα όταν υπάρξει πρόοδος στις συζητήσεις για τις μεταρρυθμίσεις και το χρέος. Αυτό δεν έχει αλλάξει. Η συμμετοχή του ΔΝΤ θα εξαρτηθεί από τα δύο στοιχεία. Από την πρόοδο στις μεταρρυθμίσεις και την πρόοδο στο θέμα του χρέους».

Ο κ. Ράις είπε στην τελευταία συνάντηση της διευθύντριας του ΔΝΤ Κριστίν Λαγκάρντ με τον Αλέξη Τσίπρα από το Νταβός η επικεφαλής του Ταμείου μίλησε θετικά για τις ελληνικές μεταρρυθμίσεις. Ο εκπρόσωπος τόνισε ότι οι συζητήσεις για την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους κρατάνε ήδη από το 2015 πλέον έχουν άλλη δυναμική.

«Θεωρώ», ανέφερε, «ως η δήλωση του Eurogroup του Ιανουαρίου επιτάχυνε τις συζητήσεις για την ελάφρυνση του χρέους. Συνεργαζόμαστε με τους Ευρωπαίους ώστε να έχουμε ένα θετικό αποτέλεσμα το συντομότερο δυνατόν, προκειμένου να σταθεί η Ελλάδα στα ποδιά της». Όταν ρωτήθηκε για το τι θα συμβεί εάν υπάρξει αδιέξοδο στο ζήτημα αυτό, ο κ. Ράις είπε: «Δεν θα κάνω υποθέσεις για ένα αδιέξοδο στις συζητήσεις για το χρέος. Θεωρούμε ότι το τελευταίο Eurogroup επιτάχυνε τις διεργασίες. Πιστεύουμε σε ένα θετικό αποτέλεσμα. Αυτή είναι η οπτική μας. Η προσοχή μας είναι στο ενεργοποιήσουμε το πρόγραμμα που έχουμε εγκρίνει», είπε.

Πηγή

1 σχόλιο:


  1. Η θρησκευτική διπλωματία υπήρξε από τους σημαντικοτέρους και πλέον αποτελεσματικούς άξονες της βυζαντινής πολιτικής: αν και ο ευαγγελισμός δε μεταφραζόταν απαραιτήτως σε μόνιμη συμμαχία και ειρήνη, έθετε τη νεοφώτιστη χώρα αμετακλήτως στη βυζαντινή πολιτιστική και εκκλησιαστική σφαίρα, με εξαιρετικά μακροπρόθεσμες συνέπειες για τις διμερείς σχέσεις. Αυτή η σφαίρα επιρροής, που όριζε ουσιαστικά την έκταση της βυζαντινορθοδόξου οικουμένης, συνιστούσε αυτό που αποκαλείται «Βυζαντινή Κοινοπολιτεία».

    Γράφει ο Dimitri Obolensky, επινοητής του όρου:

    «Ως το έτος 1000 είχε δημιουργηθεί… μια κοινό-τητα κρατών και εθνών, οποία εκτεινόταν απ’ τον Κόλπο της Φινλανδίας ως τη Νότια Πελοπόννησο, κι απ’ την Αδριατική ως τον Καύκασο, κι όλα τους – σε διαφορετικό βαθμό το καθένα – όφειλαν πίστη στη Βυζαντινή Εκκλησία και αυτοκρατορία».

    Εξωτερικά, το Βυζάντιο συνέθετε ένα δίκτυο πίστεως και επικυριαρχίας, μία ιεραρχία εξουσίας που κατέληγε στον ίδιο τον αυτοκράτορα. Ο αύγουστος προΐστατο όλων των βασιλέων της Γης ως ο πατέρας μίας μεγάλης οικογενείας. Κάτω από αυτόν κατατάσσονταν τα έθνη και οι ηγεμόνες αναλόγως με την ισχύ τους, την αρχαιότητα του πολιτισμού τους και το βαθμό των σχέσεων τους με το Βυζάντιο. Για παράδειγμα ο Γερμανός αυτοκράτορας προσφωνείτο «αδελφός» στην επίσημη αλληλογραφία. Ο τσάρος των Βουλγάρων από την άλλη αποκαλείτο «υιός», ενώ δευτερευούσης σημασίας ηγεμονίσκοι και άρχοντες αρκούντο στο χαρακτηρισμό «φίλοι» ή και «δούλοι». Στη βυζαντινή σφαίρα επιρροής ανήκαν κράτη και φυλές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης (ιδίως Σλάβοι), των Βαλκανίων και του Καυκάσου, όπως και αρκετές πόλεις της Ιταλίας (Βενετία, Αμάλφι κ.α.). Πέρα από το πλαίσιο της Βυζαντινής Κοινοπολιτείας απλωνόταν η βαρβαρότητα, η «ακοσμία των ανιδρύτων εθνών». Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι οι Βυζαντινοί δεν έτρεφαν ισχυρά αισθήματα ανωτερότητος προς όλα τα έθνη, εντός ή εκτός της οικουμενικής τάξεως τους.

    Καθώς το δίκτυο της βυζαντινής κυριαρχίας δε ήταν μόνο αυτοκρατορικό και ιεροπρεπές αλλά και οικογενειακό, η παρέκβαση από αυτό δε νοείτο απλώς ως εχθρότητα αλλά ως ανταρσία του χειρίστου είδους. Ενώ οι Βυζαντινοί έκαναν πολύ συχνά ανταλλαγές αιχμαλώτων με τους Άραβες, ο Βασίλειος Β’ επεφύλαξε σε χιλιάδες Βουλγάρους την τύφλωση μετά τη μάχη στο Κλειδί (1014). Αυτό έγινε, πέραν προφανών λόγων ψυχολογικού πολέμου και παραδειγματισμού, διότι οι Βούλγαροι δε θεωρούντο ξένο, επιτιθέμενο κράτος, αλλά άπιστοι υπήκοοι που είχαν εξεγερθεί εναντίον της βυζαντινής τάξεως και υφίσταντο την ποινή του προδότου.


    ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

    Γιατί το Βυζάντιο (Ε. Γλύκατζη-Αρβελέρ)
    Η πολιτική ιδεολογία της Βυζαντινής αυτοκρατορίας (Ε. Γλύκατζη-Αρβελέρ)
    Η Βυζαντινή Κοινοπολιτεία-Η Ανατολική Ευρώπη, 500-1453 (D. Obolensky)
    Σεμινάρια περί Βυζαντινής διπλωματίας (Συλλογικό, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών)


    *φοιτητής διεθνών, ευρωπαϊκών και περιφερειακών σπουδών (mnovakopoulos.blogspot.gr

    ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΡΑΝΙ ΤΟΥΣ.


    https://www.youtube.com/watch?v=2wEMcrImCjg

    ΑπάντησηΔιαγραφή